Blogger Widgets

Navigation

  • I'm a freelance graphic designer
  • Fav Ku..Hala Madrid..
  • Adik Adik Perempuan Ku

::Chat & Comment

Apr 29, 2011

Pepe kad merah. Konspirasi? Lakonan Hebat Barcelona?

Sy masih kecewa dgn keputusan referee melayangkan kad merah kepada Pepe. Kenapa kad merah terus? Sekurang kurangnya kad kuning. Mungkin satu konspirasi UEFA atau ??? Kejadian ini pernah berlaku kepada Chelsea, Inter Milan, dan juga Arsenal. 3 pasukan ini adalah pasukan yang kuat dan sukar untuk Barcelona tewaskan. Jadi, untuk menewaskan mereka adalah dengan lakonan kecederaan. Kemudian disokong oleh Ref..Memang tidak dinafikan beberapa pemain dalam Barcelona hebat berlakon terutamanya Busquets, Pedro dan baru2 ini Alves. Menjadikan saya membuak buak anti kepada Barcelona. Malas nak komen panjang. Lihat saja komen mereka yang berpengaruh di bawah ini di laman twitter mereka.

Rio Ferdinand: "This diving is a joke/embarrassing. When Pedro watches that do you think he'll think, "What was I doing!?" Rugby players must laugh at football. If you ever see me go off on a stretcher then run back on to play, I give everyone on here the green light to him me with a two-footed tackle."

Michael Owen: "Alves' actions won't please many as if he had got straight up it would have been a yellow card, but Barça fans will be happy with his actions."

Rory Mcilroy: "Dani Alves, you are a disgrace. Roll about on the floor just a bit more!"

Chad Ochocinco: "I can't believe they just gave Pepe a red card for that."

WHY?? Renung-renungkan lah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...